Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

TV2 Több mint TestŐr riport
Mérettáblázat

Ajándékutalvány, Díszcsomagolás
Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések:

Mi a teendőm, ha nem jó a méret, vagy nem tetszik a ruha?

-Legfontosabb tudnivaló bármely Webáruházból történő vásárlásnál, hogy 8 munkanapon belül, bármilyen indok nélkül vissza lehet küldeni a terméket/termékeket. Kérheti a termék árának visszafizetését, vagy ha szeretné másra kicserélni, akkor a cserét. Minden rendeléshez küldünk egy Elállási Jogról szóló dokumentumot, mely kitöltésével tudja részünkre visszajuttatni a terméket. A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli, illetve a csere termék kiküldésének díja is. A legegyszerűbb visszaküldéskor levélként feladni a terméket, mivel az a legkedvezőbb díjszabású. Ha a termék hibás, illetve mi rontottuk el rendelését, akkor természetesen Önt semmilyen költség nem terheli visszaküldéskor, mindent mi állunk.

Miért nincsenek válaszok a termékek alatt található kérdéseknél?

-Ha egy termék alá írnak kérdést/véleményt, az nekünk emailben érkezik meg. Amikor Ön elküld egy kérdést oldalunkon akkor kötelezően meg kell adnia egy email címet. Mi a válaszokat automatikusan erre az email címre küldjük.

Miért nem jön válasz a kérdésemre, melyet a termék alá írtam?

-Sajnos rengeteg esetben a termék alá érkezett kérdések nem a beérkezett üzeneteink közé kerülnek, hanem a spam mappában landolnak. Főleg, ha freemail, vipmail, citromail email címet adott meg. Így előfordul, hogy elkerüli a figyelmünket a kérdése. Ezért kérnénk, ha két napon belül nem érkezett válasz kérdésére, akkor az info@abutik.hu címre küldje el és az biztos, hogy jó helyre érkezik, s válaszolunk rá.

Mennyi a szállítási költség?

-A szállítási költség Magyarorszát EGÉSZ területén belül előreutalás után 1.000 Ft, utánvéttel 1.450 Ft. 30.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási költséget elengedjük.

Külföldre is szállítanak?

-Igen, szállítunk külföldre is, mely szállítási költségét emailben leegyeztetjük a vásárlóval. Viszont a legtöbb országba csak előre utalás után tudjuk küldeni a termékeket. 60.000 Ft vásárlás felett elengedjük a szállítás költségét.

Fehérneműt is vissza lehet küldeni?

-Igen, a visszaküldés mindegyik termékre vonatkozik, feltéve, ha próbakor a higiéniás elvárásokat betartotta.

A méret nélküli ruhák milyen méretre jók?

- A méret nélküli ruhákat elsősorban s-es és m-es méretre ajánljuk, viszont vannak olyan szabások (bő szabású felsőrész) melyet l-es és xl-es méretre is jó. De vásárlás előtt nyugodtan kérdezzenek ügyfélszolgálatunktól, hogy a kinézett terméket ajánljuk-e, vagy sem.

Hol lehet személyesen megvásárolni a termékeket?

-A termékeket személyesen előre egyeztetett időpotban lehet megvásárolni.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.
Telefonos ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 08.00-12.00 óráig érhető el.
Popup